Labels


Minda Terbuka

Bicara Tentang Politik dan Halatuju Malaysia Negara Tercinta

BLOGGER PERTAMA MENCIUM TANGAN PAKLAH 5:58 PTG



























Sang Kelembai ketika berceramah dipentas PAS memaki hamun Pak Lah sebelum PRU12 yang lalu di Serkam Darat

Blogger pertama yang di pecat oleh UMNO, Zaharin Mohd Yassin atau terkenal dengan nama penanya, Sang Kelembai telah kembali ke pangkuan Abdullah Ahmad Badawi. (Kini beliau adalah blogger pertama yang mencium tangan Abdullah Ahmad Badawi)

Sumber dari dalam UMNO menyatakan Sang Kelembai telah menemui Pak Lah setelah di bawa oleh seorang Ketua Bahagian UMNO. Selepas pertemuan tersebut, Pak Lah dan Zaharin kelihatan menangis.

Kembalinya Zaharin yang merupakan pengkritik hebat Pak Lah menerusi artikel-artikel Kerajaan Tiga Beranaknya di juruterakan oleh Tengku Adnan, Setiausaha Agung UMNO.

Sementara itu, di Sabah, Zaharin dilihat memeluk dan mencium Pak Lah serta melafazkan mohon maafnya di hadapan khalayak ramai.Sumber dari dalam UMNO juga mengesahkan bahawa ‘kos’ membawa pulang Zaharin ke pangkuan Pak Lah dikatakan mencecah RM1 juta.

Sumber: http://kickdefella.wordpress.com/

Sekarang kita sudah tahu siapa sebenarnya Sang Kelembai ini, manusia hipokrit yang mementingkan diri sendiri. Rupa-rupanya wang ringgit yang dikejarnya selama ini sehingga sanggup menjilat ludah sendiri.

Kembalinya Sang Kelembai ke dalam UMNO bolehlah diibaratkan umpama "pulangnya beruk ke dalam hutan"

0 ulasan: